See PRO editionSee PRO edition
See other templatesSee other templates

 ΕΠΑΛ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ

 Ένα σχολείο δραστήριο, ανοιχτό στην κοινωνία, δημιουργικό...

 

communicate

Βρείτε μας...

 

Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 

Σχολική Μονάδα: 1ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΕΠΑΛ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ - ΗΡΩΝ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΥΣ - 1950410 Σχολικό Έτος: 2022 - 2023 

Ημερομηνία Εξαγωγής: 28/09/2023 

Α. ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία

Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση 

(Αξιολόγηση: 10) 

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά σχολικά έτη 2020-21 & 2021-22 και του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023), εκτιμάται ότι στον άξονα «Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση» υλοποιήθηκε σημαντικό έργο που αφορά τους περισσότερους από τους δείκτες του άξονα. (Εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών, Ενίσχυση ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών/-τριών, Υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/- τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας). 

Υπήρξε επαρκής τεκμηρίωση από την σχολική μονάδα. Υλοποιήθηκαν δύο αξιόλογα σχετικά σχέδια δράσης στον άξονα αυτό. 

Σχολική διαρροή - φοίτηση

(Αξιολόγηση: 9)

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά σχολικά έτη 2020-21 & 2021-22 και του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023), εκτιμάται ότι στον άξονα "Σχολική διαρροή – φοίτηση" μετά από σύντομη τεκμηρίωση υλοποιήθηκε έργο που αφορά τον δείκτη "Παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής". Δεν υπάρχει κάποια αναφορά στον δείκτη "Μέριμνα για τη μετάβαση μεταξύ εκπαιδευτικών βαθμίδων και προς την αγορά εργασίας" (μετάβαση από ΕΠΑΛ σε ΑΕΙ/ μεταδευτεροβαθμια εκπαιδευση/αγορά εργασίας). Υλοποιήθηκε ένα  σχετικό σχέδιο δράσης στον άξονα αυτό. 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών 

(Αξιολόγηση: 9) 

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά σχολικά έτη 2020-21 & 2021-22 και του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023), εκτιμάται ότι στον άξονα "Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών" υλοποιήθηκε σημαντικό έργο που αφορά τους περισσότερους από τους δείκτες του άξονα (Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών/-τριών, Διαμόρφωση κλίματος αλληλοσεβασμού, εμπιστοσύνης και σεβασμού της διαφορετικότητας, Διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων). Υλοποιήθηκε ένα αξιόλογο σχετικό σχέδιο δράσης στον άξονα αυτό. 

Σχέσεις μεταξύ μαθητών / μαθητριών και εκπαιδευτικών 

(Αξιολόγηση: 10) 

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά σχολικά έτη 2020-21 & 2021-22 και του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023), εκτιμάται ότι στον άξονα "σχέσεις μεταξύ μαθητων/τριων και εκπαιδευτικών" υλοποιήθηκε σημαντικό έργο που αφορά όλους τους δείκτες του άξονα (Καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών, Υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών). Υλοποιήθηκε ένα αξιόλογο σχετικό σχέδιο δράσης στον άξονα αυτό. 

Σχέσεις σχολείου - οικογένειας 

(Αξιολόγηση: 9) 

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά σχολικά έτη 2020-21 & 2021-22 και του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023), εκτιμάται ότι στον άξονα "Σχέσεις σχολείου - οικογένειας" υλοποιήθηκε σημαντικό έργο που αφορά όλους τους δείκτες του άξονα (Ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας, Υποστήριξη δράσεων ενημέρωσης γονέων/κηδεμόνων για θέματα κοινού ενδιαφέροντος). Υλοποιήθηκε ένα αξιόλογο σχετικό σχέδιο δράσης στον άξονα αυτό. 

Διοικητική λειτουργία 

Ηγεσία - Οργάνωση και διοίκηση της σχολικής μονάδας 

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν  υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά  σχολικά έτη 2020-21 &  2021-22 και  του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023) και έχοντας ως δεδομένο ότι ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης ανέλαβε καθήκοντά τον Μάρτιο 2023 και την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου την 24/3/2023 δεν μπορεί να έχει πλήρη και τεκμηριωμένη άποψη  για την σχολική μονάδα  πάνω στον άξονα αυτό. Δεν υλοποιήθηκε κάποιο σχετικό σχέδιο δράσης στον άξονα αυτόν. Δεν υπήρξε κάποια τεκμηρίωση από την Σχολική Μονάδα.Δεν υλοποιήθηκε κάποιο σχετικό σχέδιο δράσης. 

Σχολείο και κοινότητα 

(Αξιολόγηση: 9) 

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά σχολικά έτη 2020-21 & 2021-22 και του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023), εκτιμάται ότι στον άξονα «Σχολείο και κοινότητα» υλοποιήθηκε σημαντικό έργο που αφορά κάποιους από τους δείκτες του άξονα (Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς, Εξωστρέφεια διάχυση καλών πρακτικών). 

Υλοποιήθηκε ένα αξιόλογο σχετικό σχέδιο δράσης στον άξονα αυτό. 

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις 

(Αξιολόγηση: 9) 

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά σχολικά έτη 2020-21 & 2021-22 και του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023), εκτιμάται ότι στον άξονα «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε επιμορφωτικές δράσεις» υλοποιήθηκε σημαντικό έργο που αφορά τον δείκτη "Συμμετοχή σε ενδοσχολικές επιμορφώσεις". Υλοποιήθηκε ένα αξιόλογο σχετικό σχέδιο δράσης στον άξονα αυτό 

Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα 

(Αξιολόγηση: 10) 

Κατά τα οριζόμενα στον Ν. 4692/2020 άρθρα 33-35 και στην αριθμ. 108906/ΓΔ4/07-09-2021, ΦΕΚ Β΄ 4189/10-09- 2021 και αφού λήφθηκαν υπόψη οι προηγούμενες ετήσιες εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης του σχολείου κατά σχολικά έτη 2020-21 & 2021-22 και του Συλλογικού προγραμματισμού του έργου της σχολικής μονάδας και της Ετήσιας Έκθεσης Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2022-2023), εκτιμάται ότι στον άξονα «Συμμετοχή των εκπαιδευτικών σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα» υλοποιήθηκε σημαντικό έργο που αφορά  τους δείκτες του άξονα (Συμμετοχή σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα (Erasmus κ.λπ.) Υπάρχει σημαντικό και τεκμηριωμένο έργο στον άξονα αυτό, όπου υλοποιήθηκε ένα αξιόλογο σχετικό σχέδιο δράσης. 

Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ 

Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία 

Θετικά σημεία 

Η υποστήριξη ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, η ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, η δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος που εδράζεται στις αρχές του αλληλοσεβασμού και της κατανόησης, η καλλιέργεια κλίματος σεβασμού και εμπιστοσύνης μεταξύ μαθητών/-τριών και εκπαιδευτικών, η διαμόρφωση τρόπων διαχείρισης εντάσεων και συγκρούσεων , η παρακολούθηση και μείωση της άτακτης/σποραδικής φοίτησης και σχολικής διαρροής, η ενασχόληση με σχολικές δραστηριότητες, ευρωπαϊκά προγράμματα, η ανάπτυξη διαύλων επικοινωνίας, υποστήριξη και ενίσχυση της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας καθώς και η ενίσχυση των προσπαθειών ενημέρωσης και πληροφόρησης των μελών της σχολικής κοινότητας για τις σχολικές δραστηριότητες, αποτελούν παραμέτρους που ισχυροποιούν την παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία της σχολικής μονάδας και προβάλλουν την προστιθέμενη αξία της. Υλοποιήθηκαν πλήθος δράσεων (6)  σε όλους τους άξονες της Παιδαγωγικής και μαθησιακής λειτουργίας. Αξιοποιήθηκε  ο θεσμός ΜΝΑΕ  σε όλες του τις διαστάσεις 

Σημεία προς βελτίωση 

Έχοντας ως δεδομένο ότι ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης ανέλαβε καθήκοντά τον Μάρτιο 2023 και την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου την 24/3/2023 δεν μπορεί να έχει πλήρη και τεκμηριωμένη άποψη για την σχολική μονάδα στην Παιδαγωγική - Μαθησιακή λειτουργία. Ενδεικτικά αναφέρονται περαιτέρω εστίαση στους δείκτες:

Εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης μάθησης

Ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της διδασκαλίας

Προτάσεις προς βελτίωση 

Προτείνεται στον άξονα «Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία» να υλοποιηθούν ή να συνεχίσουν να υλοποιούνται, εφόσον έχουν δρομολογηθεί, ενέργειες και δράσεις προς βελτίωση, ως ακολούθως: 

Yλοποίηση προγράμματος μετάβασης από το ΕΠΑΛ στο ΑΕΙ/μεταδευτεροβαθμια/ μαθητεία/ αγορά εργασίας. 

Η ενημέρωση των μαθητών και μαθητριών  για τις εκπαιδευτικές ή εργασιακές δυνατότητες και προοπτικές μετά το ΕΠΑΛ. 

Ρύθμιση θεμάτων χωροθέτησης και ενεργοποίηση του 4ου έτους - τάξη μαθητείας 

Διερεύνηση των αναγκών, των ιδιαίτερων κλίσεων και των ενδιαφερόντων των μαθητών και μαθητριών, ώστε να σχεδιαστούν δράσεις που αναπτύσσουν ή ενισχύουν δεξιότητες και ταλέντα τα οποία δεν υποστηρίζει σεικανοποιητικό βαθμό το θεσμοποιημένο αναλυτικό πρόγραμμα μαθημάτων του σχολείου. 

Επικαιροποίηση του Εσωτερικού Κανονισμού Λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας με τη σύμπραξη εκπαιδευτικών, μαθητών/τριών και γονέων. 

Ανάπτυξη τράπεζας ψηφιακού υλικού για την υποστήριξη και τον εμπλουτισμό των διδακτικών πρακτικών (ψηφιακά διδακτικά σενάρια ανά αντικείμενο και διαθεματική προσέγγιση). 

Αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα και του Ενδοσχολικού Συντονιστή (Συντονιστές Τάξεων ή Συντονιστές Γνωστικών Πεδίων) 

Καλό θα ήταν να υπάρχει αναφορά στη συστηματική αξιοποίηση και αναφορά επιστημονικών εργαλείων διερεύνησης αξόνων, όπως για παράδειγμα το ερωτηματολόγιο, η συνέντευξη, οι ομάδες εστίασης, η παρατήρηση, η ανάλυση γραπτών τεκμηρίων/ανάλυση περιεχομένου ως μεθοδολογική πρακτική ενίσχυσης της εγκυρότητας 

http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/tekmiriosi-apotimisis-thematikon-aksonon

http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/endeiktika-ergaleia-diereynisis-ton-thematikon-aksonon

Διοικητική λειτουργία 

Θετικά σημεία 

Σημαντικά ζητήματα που συνδέονται με τη διοικητική λειτουργία της σχολικής μονάδας, εστιασμένα στις ιδιαιτερότητες της έγινε, ιδιαίτερη αξιοποίηση του άξονα "Σχολείο και κοινότητα". Επίσης στο τυπικό πλαίσιο λειτουργίας της σχολικής μονάδας έχουμε: 

Επαρκής στελέχωση από εκπαιδευτικό προσωπικό της σχολικής μονάδας. Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προσωπικού 

Ορθολογική κατανομή και διαχείριση πόρων 

Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς 

Εξωστρέφεια- διάχυση καλών πρακτικών

 

Σημεία προς βελτίωση 

Έχοντας ως δεδομένο ότι ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης ανέλαβε καθήκοντά τον Μάρτιο 2023 και την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου την 24/3/2023 δεν μπορεί να έχει πλήρη και τεκμηριωμένη άποψη για την σχολική μονάδα στην Διοικητική λειτουργία . 

Ενδεικτικά αναφέρονται περαιτέρω εστίαση στους δείκτες: 

Στοχοθεσία και προτεραιοποίηση στόχων 

Πρωτοβουλίες για τη διαμόρφωση δικτύων σχολείων 

Προτάσεις προς βελτίωση 

Κατά την κρίση της διεύθυνσης του σχολείου και του συλλόγου διδασκόντων και διδασκουσών, προτείνεται στον άξονα «Διοικητική λειτουργία» να υλοποιηθούν ή να συνεχίσουν να υλοποιούνται, εφόσον έχουν δρομολογηθεί, ενέργειες και δράσεις προς βελτίωση, ως ακολούθως: 

Μέριμνα για την υγεία και την ασφάλεια των μαθητών και μαθητριών, κατά την προσέλευση, την παραμονή και την αποχώρησή τους από τη σχολική μονάδα. 

Μέριμνα για την  υγιεινή και ασφάλεια των εργαστηριακών χώρων από τη σχολική μονάδα (ποιοτικός αερισμός, φωτισμός, θέρμανση /ψύξη, πυρασφάλεια κλπ) 

Δημιουργία σχεδίου δράσης αντιμετώπισης κρίσεων στην σχολική μονάδα. (Δημιουργία δικτύου σχολείων όπου υλοποιείται αντίστοιχο σχέδιο δράσης) 

Σύνδεση με την τοπική αγορά εργασίας με όσο το δυνατό περισσότερες λειτουργούσες ειδικότητες του ΕΠΑΛ. 

Παρεμβάσεις και βελτιώσεις στην κτιριακή υποδομή του σχολείου, ώστε να καταστεί προσβάσιμο από άτομα με κινητικά προβλήματα. 

Μέριμνα της διοίκησης του σχολείου με τη συνέργεια του συλλόγου διδασκόντων και διδασκουσών για την υιοθέτηση στρατηγικών αποφόρτισης των εκπαιδευτικών που εμφανίζουν συμπτώματα εργασιακού άγχους και εργασιακής εξουθένωσης. 

Τεκμηρίωση και αποτίμηση: 

http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/tekmiriosi-apotimisis-thematikon-aksonon

http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/endeiktika-ergaleia-diereynisis-ton-thematikon-aksonon

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών 

Θετικά σημεία 

Η υλοποίηση ενδοσχολικών επιμορφώσεων γενικού και ειδικού ενδιαφέροντος, η συμμετοχή σε ευρωπαϊκά προγράμματα και δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος, συντελούν στην ενδυνάμωση της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών και την προβολή της δυναμικής της σχολικής μονάδας στην τοπική κοινωνία. 

Σημεία προς βελτίωση 

Έχοντας ως δεδομένο ότι ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης ανέλαβε καθήκοντά τον Μάρτιο 2023 και την παιδαγωγική ευθύνη του σχολείου την 24/3/2023 δεν μπορεί να έχει πλήρη και τεκμηριωμένη άποψη για την σχολική μονάδα στην Επαγγελματική Ανάπτυξη των Εκπαιδευτικών . 

Ενδεικτικά αναφέρονται περαιτέρω εστίαση στους δείκτες: 

Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων με τη μορφή της ετεροπαρατήρησης. Σχεδιασμός και υλοποίηση επιμορφωτικών δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία 

Περαιτέρω συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος 

Συμμετοχή όλων των εκπαιδευτικών σε επιμορφώσεις από αρμόδιους φορείς 

Προτάσεις προς βελτίωση 

Κατά την κρίση της διεύθυνσης του σχολείου και του συλλόγου διδασκόντων και διδασκουσών, προτείνεται στον άξονα «Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών» να υλοποιηθούν ή να συνεχίσουν να υλοποιούνται, εφόσον έχουν δρομολογηθεί, ενέργειες και δράσεις προς βελτίωση, ως ακολούθως: 

Εφαρμογή του θεσμού του μέντορα στους εκπαιδευτικούς με μικρότερη εργασιακή εμπειρία. Ανίχνευση επιμορφωτικών αναγκών όλων των εκπαιδευτικών  και ανά ειδικότητα. 

Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών ή και ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών ενδοσχολικής επιμόρφωσης και αυτομόρφωσής τους στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τη διαπολιτισμική αγωγή και τη συμπεριληπτική εκπαίδευση. 

Υιοθέτηση πρακτικών που σκοπό έχουν την παρακολούθηση του αν εφαρμόζονται σε ποιο βαθμό και με ποια αποτελέσματα στη μάθηση των μαθητών και μαθητριών όσα αποκομίζονται από τη συμμετοχή σε επιμορφωτικές δράσεις. 

Σχεδιασμός και υλοποίηση έρευνας δράσης για τον εντοπισμό και την επίλυση προβλημάτων της διδακτικής πράξης και της σχολικής ζωής, την εναρμόνιση της  παιδαγωγικής θεωρίας με τη διδακτική πράξη και την επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών. 

Σχεδιασμός επιμορφωτικών δράσεων με την μορφή της ετεροπαρατήρησης. 

Σχεδιασμός και υλοποίηση δράσεων σε συνεργασία με άλλα σχολεία  - δίκτυα σχολείων ΕΠΑΛ με συμμετοχή και ΓΕΛ. 

Τεκμηρίωση και αποτίμηση: 

http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/tekmiriosi-apotimisis-thematikon-aksonon

http://iep.edu.gr/el/odigoi-kai-ergaleia-m/endeiktika-ergaleia-diereynisis-ton-thematikon-aksonon

imagep

arrow green    logoiconfnl3

Μία εφαρμογή του τομέα Πληροφορικής για τους κινδύνους στο Διαδίκτυο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ

qrcode epal

 

Διασχολική συνεργασία 1ου ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων-2ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων

ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΩ

ΕΜΠΝΕΟΜΑΙ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ

Διασχολική συνεργασία 1ου ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων-2ου Γυμνασίου Αμπελοκήπων

 

Στατιστικά Χρηστών

Σήμερα0
Χθές20
Αυτή την εβδομάδα20
Αυτό το μήνα2170
Σύνολο354861

Τρίτη, 30 Απριλίου 2024 00:46

Συνδεδεμένοι Χρήστες

Guests : One guest online Members : No members online

Επισκέπτες

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 3 επισκέπτες και κανένα μέλος

1o ΕΠΑΛ ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ 2011-2021  | Ανάπτυξη & Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: Παπαδάκη Αναστασία ΠΕ86 | 2019-2020 Καραβασιλίδου Ελευθερία ΠΕ86